piątek, 17 grudnia 2010

Dekoracje w czerwieni



impressionen.de









6 komentarzy:

Danuta pisze...

Jejku jakie piękne dekoracje i to jeszcze czerwone.Och jak jak kocham kolor czerwony;-)))
Wszystkie ozdoby takie wyszukane i takie śliczne. Och mieć chodziarz jedną z nich;-)
pozdrawiam

Karina Chwila wytchnienia... pisze...

piekne świąteczne dekoracje;)))tez lubie biel w polączeniu z czarwienia;))pozdrawiam cieplo i zapraszam do mnie na chwile wytchnienia;))

ewamaison pisze...

ciągnie mnie wciąż do czerwieni, kojarzy mi się z bajecznymi świętami ale w te wakacje zmieniła mi się trochę kolorystyka mojego wnętrza i czerwieni chyba nie będzie...pozdrawiam, ewa

Myszka pisze...

Lodowy wianek jest super!!!!

Agnieszka M Sikorska pisze...

jakie apetyczne jabuszka!! :)

Agata z magicznego atelier pisze...

Ile tu wspaniałych pomysłów :) Przydadzą się w przyszłym roku.
Szczęśliwego Nowego Roku
Pozdrawiam Agata

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails