wtorek, 23 lutego 2010

Brąz we wnętrzach

Brązowy i jego odcienie – pożądane w każdym wnętrzu, jednak najmniej w sypialni. Pomimo, że bywa ciemny powoduje, iż wnętrze staje się bardziej przytulne. Jest dobrym tłem dla kolorowych mebli, dywanów i tkanin. Ściany w kolorze brązowym dają wyrafinowany efekt; można urozmaicić kompozycje błękitnym, pomarańczowym, czerwonym. Beże i brązy – naturalne kolory ziemi, suchych traw, kawy, dojrzałych zbóż, drewna – symbolizują wiele znanych „od zawsze” rzeczy, dają poczucie solidności i ciepła. Źródło

 
     
 
   
  
Foto 4: Konstantin Eulenburg
Foto 8: Jon von der Hude
Reszta zdjęć: ???

4 komentarze:

MM. pisze...

Uwielbiam brąz!!!

Anna pisze...

drugie od góry moim zdaniem najładniejsze:) bardzo lubię połączenie brązowego i błękitnego. Zastanawiam się nad kuchnią w tych kolorach. Latem planujemy z mężem remont kuchni i cały czas szukam inspiracji, może coś wrzucisz na bloga? Dodam, że kuchnie robimy w pomieszczeniu na poddaszu, akurat częśc, która jest możliwa do zastawienia meblami ma spadzisty dach... trochę trudne to bedzie. Mam już co prawda jakieś pomysły, ale przyda się dodatkowa inspiracja:)
Ps. śledzę Twojego bloga już dość długo, mam go nawet subskrybowanego:)
Pozdrawiam!

Kasia Piekarz pisze...

Uwielbiam brąz, również we wnętrzu. Moim marzeniem zawsze było mieć ciemno-brązową kuchnię i takową zrobiłam, nie ważne,że ciemna, mała, ale ma w sobie tyle ciepła...
Kiedyś wycięłam z gazety fragment zdjęcia z surowego saloniku w beżach, z meblami z trawy morskiej, boskie wnętrze!! I tak trzymam ten kawałek wymiętego papieru, po to, by choć czasem popatrzeć;))
Piękna galeria, pozdrawiam!!

magdam pisze...

świetne te brązowe saloniki... takie ciepłe,przytulne i eleganckie! ten ze sciana w kamieniach mogłabym miec:) ale teraz szczególnie mi się podoba salon na tarasie:) posiedziałabym tam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails